GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

varför såg Lucu Liu så onaturlig ut?

2008-04-01 | 09:46:12 | Egocentrerat&Vardagligt

Oj Jösses. It is Working!
Bloggen is working!

Det har känts mäkta konstigt att inte kunna logga in eller publicera något eller läsa kommentarer eller läsa andra Blogg.se-bloggar på två dagar..Att int eha nån kontakt med stammisbesökare och läsare - förutom med er som varit gulliga och skickat mail! Tack!
Och det har varit lite skrämmande och se hur beroende man faktiskt är av att blogga...Hur stor del av den dagliga rutinen som bloggen blivit...Vad gjorde jag innan bloggen liksom?

Och oj vad kul det hade varit att nu kunna uppdatera er med att H&M anlitat mig för att deisgna ett gäng tischor, att få visa upp lite chaneldräkter och MiuMiuväskor jag fått som presenter på posten eller berätta om att jag bokat en resa för att möta våren i Paris. Att jag blivit intervjuad av Elle och fått i uppdrag att skriva en bok och att jag tyckte att Cashmere Maffia var skitbra...

But hey, it is me we are talking about...
Jag sitter med mina egna projekt, har på mig en gammal badrock och jag har försökt få bort en foundationfläck från en gammal billig väska ( tvätta alltid händerna efter sminkning innan ni gräver i vita väskor) och jag har endast fått räkningar och Jyskreklam med posten. Kanske att jag åker till IKEA till helgen, jag läser gamla nummer av Elle och jag har börjat läsa en ny bok och Cashmere Maffia var ju Skit!....Hmm varför såg Lucu Liu så onaturlig ut? Var det för att hon skrattade och log?...Tror nämöigen aldrig att jag sett henne le förr i nån produktion..Trodde hon var i ett naturligt surt bitchtillstånd...

Och så har jag ätit mörk choklad med hallonsmak och ätit en nöt-mandel-russin-torkad fruktmix..

146310-5133
(foto: jag själv)

What have you been up to then?
Kommentera 16 st

Kommentarer
Hanna
2008-04-01 - 09:54:30

Det har känts mycket konstigt att inte kunna blogga. Men nu äntligen fungerar det igen. Dock så har de inte flyttat några bloggar. De kände sig inte säkra.

Malin
2008-04-01 - 09:58:37

heyy long time... vart lite exhalterad när jag läste dit inlägg men insåg att det var drömmar du skrivit om :( Men vem vet det kanske går i uppfyllelse!

Lotta
2008-04-01 - 10:03:06

Jag hoppas inte att det där med alla tischorna är ett aprilskämt, men jag misstänker att det tyvärr är så =/

Och om jag bara är cynisk, så stort grattis =)

Alexandra
2008-04-01 - 10:19:52

Jag har mest varit hos martin :)

Anonym
2008-04-01 - 11:10:27

jag gillade cashmere mafia.. även om jag tycker att sex and the city är mkt bättre

Käthe
2008-04-01 - 11:15:08

Haha, men kan ju alltid drömma. Du vet väl att man alltid når minst hälften av/till målen bara man håller fast i dom? :)

Fru A
2008-04-01 - 12:31:01

Jag kan ju bara hålla med om att Cashmera mafia inte var speciellt bra alls *s*

Marte
2008-04-01 - 13:36:05

så bra at det funker igjen! har prøvd å legge igjen kommentar mange ganger:) håper du har det bra:)

Bim H-D
2008-04-01 - 13:38:05

HA... du ska se att vi snart lär få läsa något av det där - här... så det så!!! Och drömma är ju gratis, eller hur? Och drömmer man inte så har man inte något att sträva mot..................
Hm, frågan är vad man gjorde innan man började LÄSA bloggar då också, hm... Inte bara bloggar man själv, man läser ju bloggar också, hehehe...
Mörka chokladen med chili i är SÅ härlig den också... hallon har jag inte testat än... apelsin, pistage och mint... men inte hallon.... men, chilin är som sagt var helt ok... eller mer än ok? ;)
Må så grankott... värmländskan Bim - och du vet väl att underverk tar lite längre tid att åstadkomma... du är nog snart där ;)

Ellinor
2008-04-01 - 13:41:12

Jag har sett 7 avsnitt av casmere mafia och tycker det är rätt roande! :)

Jennie
2008-04-01 - 14:28:23

Lugn Anna, det kommer. Var så säker! Kämpar man bara på så kommer man få sin belöning så småningom :) Själv har jag bestämt mig för att satsa ordentligt på mitt jobb igen nu efter en svacka.. så målet för min del blir la bonusutbetalningen som förhoppningsvis kommer i Maj då... wish I was there now! ... men man får väl passa på att njuta av vädret så länge. Kram!

Emma
2008-04-01 - 15:58:01

ja du kan inte ana vad deppig man blir av att inte få någon uppdatering härifrån!!
Tur är väll det att det funkar som vanligt igen! :D
Ha en kanonans dag. Kram!

Sranje
2008-04-01 - 16:07:39

Det har verkligen kännts konstigt att inte kunna blogga och läsa bloggar! Verkligen tråkigt..
Mums, så god bild :P

Malin
2008-04-01 - 18:42:20

Jadu jag har haft lite abstinens i dagarna nu men jag överlevde ju. Det gjorde mig dock lite besviken att få veta att de inte hade gjort någon flytt! :S

Becka
2008-04-01 - 19:38:15

Det är så himla härligt att alla ni blogg.se-are är tillbaka i bloggvärlden. Har verkligen varit tomt utan er... :)

Raymondanastasia
2010-04-22 - 11:43:17

good site, need more information! Thank you


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: