GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

snabba, lite ruffa, lite "misslyckade" känslan

2008-04-06 | 00:11:12 | Egocentrerat&Vardagligt

Nu när jag verkligen tvingas att enbart fotografera med en lilla Samsungen..när den stora Canonen är ute på egna äventyr ( kom hem snart honey - hel och fin) så har jag funnit glädje i att fota på ett nytt sätt..

Just nu älskar jag min Samsung!..för det är väl så..har man förlorat en kärlek så står en tusen åter..eller om hjärtat krossats så ska man genast finna nån ny att klicka med...
Öhh sent på natten nu så sorry för alla halvtaskiga klyschor och liknelser...Fast det är ju så jag att svammla om sådant i och för sig..

HURSOMHELST!

Just nu har jag Samsungen med mig hela tiden var jag än går i lägenheten ( och den är ju såååå stor) och har funnit glädje i att fota som en galning..snapshots på allt och ingenting ( mestadels mig själv..och jag är ju både allt..och ingenting) och jag har förälskat mig i den snabba, lite ruffa, lite "misslyckade" känslan som jag får fram i bilderna

146310-5221146310-5220146310-5219146310-5218

..imorgon ska jag dock försöka ta en massa fina foton.

...kanske på mig själv.
Kommentera 3 st

Kommentarer
m
2008-04-06 - 00:30:07

Jättefint! Och klart man måste få plocka fram lite klyschor så här fram mot småtimmarna. Själv har jag suttit och skrålat 4 non blondes gamla klassiker och andra kära 10poängare från tonårens 90-tal, till rossligt gitarrspel mellan rödvinsklunkarna.

Sweetheart
2008-04-06 - 00:31:45

Det där var fina foton på dig ju! :) Jättevackra, gillar speciellt de första två. Så fint ditt hår ser ut också, jag har värsta utväxten någonsin, hehe..
Hoppas du har en fin helg o att solen skiner på sötaste!
Kramar

Trondamal
2008-09-25 - 10:28:07

Very Good Directory !!! Keep It Up.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: