GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Vad trött jag blir och det måste vara radion!

2007-03-01 | 11:14:12 | Lyx

Jag kan inte ladda upp bilder i inläggen just nu, så därav går ni just nu miste om min fina Diorlatte...suck, ack och ve.
Dessutom har jag haft en bra fotosession nu på förmiddagen - mycket kajal, mycket grön tyll och rufsigt hår - glamour!
Får väl se om jag kan visa bilder senare.

annars har min lärare ringt och undrat om jag kan komma upp till skolan sen och vara med i radion...*ryser* får se om jag vågar.

Men nu ska jag skutta ner till Kontorsboden och se hur några av mina illustrationer blev i större format!
Kommentera 5 st

Kommentarer
Camilla
2007-03-01 - 13:08:24

Riktigt trist att det ska vara sånt krångel hela tiden. Försökt att ladda upp min "dagens kändis" hela morgonen, men inte funkat. Men sen går det att ladda upp vissa bilder. Förstår inte varför.

Hoppas att vi får se de där bilderna sen. Nyfiken på dem!

Hoppas att du får en toppen dag!
*kram-i-kram*

anna wintour
2007-03-01 - 13:15:59

säljer du smycken? Jag vill köpa i så fall.

Sweetheart
2007-03-01 - 13:25:47

Radion låter spännande, det tycker jag du ska vara med i :) Synd att jag gick miste om bilden på din latte, går omkring med dina bilder i huvudet hela dagarna :) kram!

Anna
2007-03-01 - 13:53:24

Camilla: Mmm det är riktigt störigt! Störigt de luxe faktiskt!
Önskar dig detsamma tjejen! Kramar i mängder!

anna wintour: Ja jag säljer alla smycken jag gör och atr även emot önskemål. Kram

Sweetheart: Hha din stackare, låter jobbigt att ha mina bilder i skallen hela tiden ;) eller det låter kul och smickrande med =) hihi.
men förhoppningsvis skärper blogg.se till sig snarast!

Mini Games
2010-01-12 - 08:39:14

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: