GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

och när alla vill ha nåt vill jag absolut inte ha det.

2007-03-27 | 10:21:06 | Foto/Fotografering

146310-1176
Härligt väder idag med!

Jag lyckades visst sova ända till klockan nio och har fortfarande inte gjort mer än druckit morgonlatten och ätit en nutrilette browniebar..svarta pösiga sweatpants och grått linne med zinkpasta i nyllet i hopp om att torka ut en megaböld på kinden sitter jag här i soffan och bara degar.

Ska försöka ta mig en dusch strax och sedan ut och fotografera lite TIdaholmsvyer i hopp om att kanske eventuellt möjligen kanske som sagt...göra turistvykort av det hela med hjälp av bästaste Anneli i klassen...Men vi får se.
Nu är det i alla fall så soligt och med lite blommor och blader ute så att Tidaholmsvykort för sommarsäsongen känns mer lockande att ta än när det var snöslask ute.

Idag ska jag ixa iordning varma mackor till lunch - köpte nån ost med soltorkad tomat och fetaostsmak igår, som lät god...fast först ska jag då smälta min frukost.

Dessutom plockade jag fram min otroligt snygga gula ögonskugga från en av mina necessärer förut..från Make Up Store...ja ögonskuggan alltså, inte necessären...känns som gula ögonskuggesäsongen har börjat nu med gulkrokus och gulsolstrålar ute! Vill ha en gult nagellack också...som väl var så hett förra året...men då hade ju alla det och när alla vill ha nåt vill jag absolut inte ha det.
Kommentera 10 st

Kommentarer
Isabella
2007-03-27 - 10:39:18

Godmorgon Anna!
Hoppas att solen skiner lika underbart hos dig som hos mig! Ha en underbar dag!

Helle
2007-03-27 - 10:42:05

Det är du värd! Kan inte förklara varför men du "känns" som en genuint underbar person bara. Kram på dig i den underbara solen som vi äntligen har. :)

UmmaGumma
2007-03-27 - 11:19:55

Vilken snygg ögonskugga! Nu blev jag inspirerad av att använda mina gula från Lancome - den har legat i skymundan alldeles för länge stackaren. :/
Fasen, kan du inte zappa över en varm macka hit när du lagar till dom? Det lät så gott!

henrik&johan
2007-03-27 - 11:35:04

vilket smicker du ger oss, nyupptäck oss igen vettja! vi kan aldrig få nog av smicker. haha.

vårvärdet är fantastiskt, enjoy!

Ofelia
2007-03-27 - 12:05:02

mmm... gult är INTE fult! :) Har gul skugga jag också. Och jag införskaffade nyligen ett neongult nagellack! Kan du läsa mina tankar? Scary! ;D

Puss på dig bästaste Annapanna.

Julia
2007-03-27 - 12:19:46

Svara på veckans fråga: Vilket är ditt favoritspel från alla tiders?

ha det!

emelle
2007-03-27 - 12:48:47

Gult är fint! Älskar gula skuggor
♥ Emelle

Johanna
2007-03-27 - 13:07:12

näe... kan hålla med om det där att man inte vill ha som alla andra... jätte tråkigt att ha det ju!

Anna
2007-03-27 - 22:10:24

Angående dedära jävla problemet med finnar osv.. Det är skit. Jag har käkat medicin och sånt för de, men det hjälpte knappt. Sen läste jag om något som heter "asperinmask". Man blandar asperin (mosar sönder dem) tillsammans med pyttelite vatten/honung/yourhurt o lite citron. Geggar på det på hela ansiktet och låter det sedan sitta där i 10-30 minuter. Efter det sköljer man bort det med vatten, man kan i samband med detta använda det som en peeling för ansiktet också när man tvätta bort det. Detta har faktiskt hjälpt mig en aning, det har blivit bättre. Jag har dock inte använt mig av asperin, jag har kört med treo eftersom jag tycker att brustablett är lättare.. Det kan hjälpa lite kanske, om du nu inte är allergisk mot acetylsalicylsyra. :)

Sigmundjeanette
2009-05-21 - 11:42:20

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: