GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

InStyle feeling med Marie Claire

2007-03-02 | 22:33:49 | Foto/Fotografering

146310-1036



Mammi
kom förbi förut, hon har varit i Stockholm hela veckan och haft det jobbigt...lilla mammi, jag förstår inte hur hon orkar flänga bort och fram så där hela tiden och möten på möten på möten på förhandlingar på möten och så en stor side dish med puckon dessutom. Trots allt det hinner hon ändå tänka på sin lilla knäppa dotter och köpa alldeles perfekta presenter till henne - Moi alltså.
T ex, imorse när jag njöt av Sex and the City så satt jag och blev sugen på en tjock glossy tidning/magazine av nåt slag när Carrie i ett av avsnitten satt i en stuga och läste ett nummer av InStyle Magazine...
Vad kom mammi med förut?

Jo en Marie Claire! Med tidningen fick man dessutom ett ursött paraply! Det var inte nog med det heller - jag fick silverkedjor och pärlor att göra smycken av samt två stycken jättefina kort på min gudinna; Marilyn Monroe.
Mamma är bäst!

På bilderna ovan;
* Ny Marilynbild och godaste chokladen just nu
* Gårdagens lunch; Spaghetti, Sojabullar, Heinz Ketchup och blandade grönsaker
* Marie Claire, Marilynbilderna, te, godis, paraplyet och fika
* Fruktochgodisfatet
...
Kommentera 4 st

Kommentarer
Sweetheart
2007-03-02 - 23:36:14

Åh, mammor har en förmåga att alltid få till det perfekt! :)

Anna
2007-03-03 - 01:12:02

Sweetheart: Ja dom har ju det...mmmm kärlek!

Karin
2007-03-03 - 10:43:10

åå vad mycket snyggt!:)
jag blir tokig på min blogg, fungerar inte..

Birgermathea
2010-06-23 - 07:21:57

very intersting site ..congratulation..


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: