GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Belles of the balls

2007-03-02 | 20:33:47 | Foto/Fotografering


146310-1035


Min ganska så softa morgon, förutom bloggabstinensen som kliade i fingrarna, bestod av en god kaffemedvarmmjölkochkanel samt två underbara avsnitt av Sex and the City - Sex and the Country och Bells of the Balls.

Känns dock konstigt att posta  en frukostbild nu på kvällen, men men segar bloggen så segar den.

Nu ska vi bada bubbelbad här - romantik på hög nivå...
eller kanske mest bubblande ilska til slut över att det är trångt och att vattnet är över hela golvet istället för i karet, haha.
Kommentera 5 st

Kommentarer
Jessica
2007-03-02 - 21:31:38

Haha känns igen det där med badkaret! :p Tanken känns mysig och underbar, men när man väl klämt sig ner i badkaret och hälften av vattnet och skummet runnit it över kanten så blir man lite irriterad istället :p

Ofelia
2007-03-02 - 22:20:25

Häh, jag tror jag och karlsloken min badat ihop en enda gång. Det var trångt och inte ett dugg romantiskt... haha. Däremot har det hänt att jag badat skumbad ihop med väninnor... behöver jag tillägga att detta ej skett under nyktra förhållanden? ;)

Ha det så bra!
Kramar!

Amanda
2007-03-03 - 00:03:45

Haha... Det verkar vara lite "af Ugglas" över dig... :)

Anna
2007-03-03 - 01:14:21

Jessica: haha ja istället för pussar och ömhetsbevis blir det mest svordomar över spill, nedvälta schampooflaskor och suckar över hur trångt det o knölgt eftersom man lätt fåt kranar o annat i nacken. Haha.

Ofelia: hihi jag har också onyktra minnen av bad med en tjejkompis...plus en kille....oups...
Kram på dig bästaste du!

amanda: Jaså? på vilket sätt då menar du?

Henrykamilla
2010-04-19 - 13:56:36

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: