GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Kaos i Garderoben! Hjälp!

2006-12-08 | 10:16:49 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

Hjälp mig! Hur organiserar man sin garderob? Hur får man ordning och reda på massa kläder på liten yta?
Hittade kläder jag glömt av, kläder jag inte använt, kläder med prislappar kvar, skrynkliga kläder...men det tog mig också en halvtimme att hitta en kofta som är 10 år gammal som jag bara måste ha på mig idag till dagens outfit:


vet inte hur jag kom idén, har aldrig haft på mig liknande förut...
Grå kofta, H&M ( som jag slutligen hittade i garderoben med sängkläder)
Vitt långt linne med brottarrygg, Lindex
Svarta strumpbyxor, Lindex
Svarta tjocka over-kneestrumpor, H&M
Svarta blanka stövlar, Ebay
Blått pärlhalsband, H&M eller Glitter..
Liten rödvit väska, Ebay

Under en klädhög i klädkammaren hittade jag den fina röda hattasken med svarta prickar jag fick av amma i somras, som hon tvingade pappa att släpa runt på, hihi.
I den fann jag ett lipgloss, lakrits och ett antal pärlförpackningar! Massa fina pärlor jag genast fick inspiration och idéer till design av.

Men jag kan verkligen inte ha det så här med kläder, väskor, accessoarer och skor längre.
Jag har en klädkammare, 2 byrålådor i hallen, en byrå i sovrummet, två lådor i en hallgarderob, en hel tvättkorg full, plus lite ovanpå (läs stor hög), plus på hatthyllan i hallen....hittade nyss oanvända trosor och strumpor bakom skrivaren.
*MEGASUCK*



Så hur gör ni alla fashionistas och klädvårdare därute?
Jag behöver Er hjälp!

...trivs bra med min nya stil/dagens outfit. Bekväm och mysig. PErfekt soft, emn ändå lite uppklädd fredag =)
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: