GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Jag blev en idol bland vitlökar och kanelbullar

2006-12-06 | 17:47:07 | Foto/Fotografering

Äntligen hemma igen efter en lång eftermiddag som ändå gick snabbt, i skolan.
Jag var tredje person ut att redovisa och fem minuter hade allt jag tänkt ut att säga som låtit bra i huvudet bara helt försvunnit någonstans jag inte kunde hitta.
Hur skulle jag kunna ha en presentation i en kvart nu??

Men på nåt konstigt höger eller vänster så försvann (precis som mitt utänkta tal) den där kvarten väldigt fort. Jag babblade och pratade, visade och pekade och skämtade och lockade till en del skratt. JAg fick frågor och jag svarade och jag blev gråtmild...men det kom ingen tår.
Tilda i klassen kom fram efteråt och kramade mig hårt, men ömt och sa att jag var hennes idol.

Wow, vilken komentar liksom!
Blev så glad för allt kändes lyckat och ingen pinsam tysktand infann sig och de andra kollade verkligen på bilderna.

avstämning

och de andra var också jätteduktiga och hade fina grejer att visa upp, alltifrån slipsrosor till vitlöksskisser till mjölkpaket på radiostyrda bilar.
Inspiration och kreativitet är härligt!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Noahrachel
2008-11-12 - 10:09:05

Really enjoy your website. Thank You.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: