GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Konstnärs-författar-klänningen

2021-06-16 | 19:46:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jag la upp en bild på den här klänningen på storys häromdagen och det rasslade till i DM-inboxen från en massa som ville veta varifrån den kom. Var nästan så att jag kände mig lite influenceraktig där ett tag och mindes den gamla goda modebloggartiden...ja med mina mått mätt då.
 
Klänningen är i alla fall från H&M, jag klickade hem den för några veckor sen och nu verkar den typ slut i alla tre färgerna på nätet men finns säkert i butiker.
Dagen efter bilderna togs och mitt influencermoment så rev ena katten sönder den, ett stort hål som jag med mina skrala sykunskaper nu lagat.
 
Men utöver det så tycker jag att det är den perfekta konstnärs-författar-klänningen tillika perfekt för sommardagarna som är lite gråa och regniga.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: