GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mitt hem o min trädgård

2019-06-15 | 18:58:20 | Egocentrerat&Vardagligt

(null)

(null)

(null)

Ahh som jag älskar trädgården vår just nu när nästan allt är utslaget och grönt.
Syrénen är ju tyvärr överblommad men Schersminen sprider sin ljuvliga doft, doften som jag älskar än mer än syrén och var kväll tar jag in några kvistar och sätter inne i badrummet, i köket, i vardagsrummet... mmm.
Och så har vi sumakarna..

Sumaks sumaks everywhere..

De poppar upp överallt i trädgården.. små små skott och vips är det stora buskar. Lummiga och gröns och ger en utlandskänsla i trädgården.. och superbt insynsskydd. Många har vi tagit bort, många har verkat döda men de tar om sig.. bildar en armé .. en djungel. Älskart!


Annars underbart härlig ledig lördag. Flera timmar i solstol, svärföräldrar som varit här och monterat en grill, bokläsning och så en svettig löprunda. Blev även en igår och är så glad att jag är igång igen med flera löprundor i veckan. Lite sega ben emellanåt men flåset är det inga problem med. Nu får det bli ett glas svalkande bubbel som mamma var här med förut och surfa runt lite på nya altanmöbler för måndag ska vår altan byggas ut med stort trädäck och en pool i. 


Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: