GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

chanel, jackie, carrie

2017-09-11 | 19:54:38 | Outfits och Garderoben

 
Härom dagen fick jag hem det här smyckestsetet (gåva) från Nordicdesignhub
Pärlor för mig andas Chanel och Jackie Kennedy Onassis för tidlös stil och klass. Men pärlor för mig är också Carrie Bradshaw då hon i serien lyckades få til en mer vardaglig rockbohemlook med mycket pärlor lager på lager och det är nog åt Carriehållet jag kommer använda dessa godingar, med nåt snyggt linne, kanske baggyjeans och ett par boots eller heels. Gillar verkligen hur de förpackar sina varor ut till kund, asken blir en finfin inredningsdetalj.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Josefin
2017-09-12 - 18:21:57

Men så fint! :)

Svar: <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: