GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

liten weekendgetaway

2017-10-16 | 10:44:25 | Egocentrerat&Vardagligt

Måndag igen och därmed ny vecka. I helgen som var spenderade vi ett dygn i Göteborg. Hotell, hotellfrukost, fika, restaurang, shopping, shoppinglunch, mys, skratt. Kändes välbehövligt efter några intensiva veckor rent jobbmässigt - jag med både "vanligt" jobb, företaget, Konstnatten, fotograferingar etc, Stefan med sitt jobb plus att vi ofta jobbar om och mot varandra. Då känns en liten weekendgetaway som ett perfekt sätt att bara komma ifrån vardag, måsten och enkelt sätt att bara ha det lite "gött".
 
Hotellrumsvy från sjunde våningen
 
Lunch...älskar Cesarsallad
 
 
Tidigt i våras köpte jag mig en röd skinnjacka, som jag inte använt förrän nu, trivdes fint i den.
 
Vit chokladcheesecake..mmm
 
Trivdes så bra i den röda jackan att jag kände att en röd kappa behövdes inför vintern att växla med min rosa jag kört på i två vintrar nu.
 JAg får passa på med helsvarta outfits när jag är hemifrån och inga katter är i närheten..bara det kan vara värt att ta en weekentrip ibland haha.
 Italiens chokladtårta..mmmm
Hotellinteriör
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: