GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

knullbar eller icke knullbar

2017-10-30 | 21:34:19 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
Jag är inte någon riktig poddmänniska..alltså en sådan som slukar poddar. Jag lyssnar på Kakan Hermanssons "Under Huden", nån gång på Värvet och Tankesmedjan. Historiepodden är en annan som då och då fyller mina öron och under semesterveckorna plöjer jag och sambon ett gäng Snedtänktavsnitt.
Men den podd jag gillar allra allra mest är Skäringer & Mannheimer.
Jag skrattar, jag reflekterar, jag begrundar, skrattar än mer - ja jag skrattar så jag frustar och pustar och nästan gråter . Den är förlösande, härlig, ärlig, igenkännande, rak och genuin . Jag ÄLSKAR den och Mia & Anna ...fan vad bra dom är. Dessa kvinnor borde få ta över det mesta.
 
Så ja, det var med yttersta stolthet och glädje jag idag såg att de med veckans avsnitt valde att ha det tecknade porträtt jag gjorde av dom nån gång i somras.
Att jag på detta sätt fick vara en del av denna fantastiska podd.
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Hanna Karlsson
2017-11-08 - 22:48:11

Jag har inte hört deras podd men jag gillar verkligen Mia Skäringer. Hon är grym!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: