GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Måndagsomelette

2017-03-13 | 12:12:05 | Egocentrerat&Vardagligt

(canon 6D , 24-70mm f/4)
 
Måndag och ledig efter jobbhelg. Förutom några företagsgrejer såsom momsdeklaration och lite bildleveranser så ska jag bara "götta" mig idag. Ha det så rofyllt jag kan här hemma med massa musik, gos med katterna, ha på skön hemmaklänning och sitta och teckna . Bara njuta av en kopp kaffe och mitt hem som jag älskar så mycket.
Känna tacksamhet och glädje...vilket jag tror är viktigt att stanna upp och göra. Det kan vara så lätt att fastna i ledsna tankar, ångest, tvivel och grubbel.
Då är det viktigt att påminna sig om vad man faktiskt kan, lyssna på den där klicken människor som lyfter en, känna kärlek tur och retur...och se på fan, det verkar bli en vår även i år..och efter vår kommer sommar.
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Annsoh
2017-03-13 - 13:39:05

Jätte fina bilder! :) Hoppas du har haft en trevlig helg! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: