GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Frost

2017-01-03 | 11:40:15 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Canon 6D, Canon EF 24-70mm f/4L IS USM
Jag har haft en del plåtningar under hösten. Bröllop, familjefotograferingar, gravidporträtt, bebisar i studion och det är ju fantastiskt roligt.
Men roligast är nog, att sen när jag gav mig själv ny kamera och nytt objektiv i 35årspresent ( får göra eget inlägg om just det) så har återigen funnit glädjen i att bara ta med mig kameran ut på promenader och fota naturen..så som jag gjorde mycket förr.
Det är ren njutning och terapi. Det behöver inte bli nånting alls, men fasen vad mycket vackert det finns som är gratis.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN]
2017-01-03 - 20:59:31

Underbara bilder :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: