GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

glitter, tomtar, pynt och nu tändas tusen juleljus

2017-12-23 | 23:16:01 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag har senaste åren klätt granen första dagarna i december då jag vill maxa julemyset och december är ju så trist och grå och mörk så glitter och ljus behövs. Dessutom är det ju innan jul jag vill njuta av julsakerna och pyntet, inte bara bara någon dag innan och egfter annandagen vill jag knappt se det längre. Oftast har jag plockat bort allt innan ny¨rsafton för att kunna börja det nya året "rent".
 
Men nu är det bara nån timme kvar innan dwt är självaste julafton. Vi har firat hos mina svärföräldrar, jag har bakat och luyssnat på julmusik och jag har sett mitt julfilmsmåste The Family Stone.
Och alla klappar - ja de som har behagat komma det vills säga...alltså så mycket trubbel jag haft med näthandel senaste månaden herre min je..men ja de klappar som kommit de ligger under granen..nej granarna.
Yep , i år har jag TVÅ julgranar,.
Varför inte liksom.
 
SÅ nu är det redo att firas jul här imorgon eftertmiddag, efter ett femtimmarspass på jobbet och med mitt julpynt så ÖNSKAR JAG ER ALLA EN GOD JUL!
 
 
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Rebecca Adnell
2017-12-24 - 00:00:17

God jul! ♥

Svar: God jul!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: