GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I'm still here

2016-11-10 | 22:22:21 | Egocentrerat&Vardagligt

Att tala är silver , tiga är guld.. Men nu får det vara slut på bloggtystnaden för denna gång.
Livet med utdragen husrenovering, massa jobb, höstdvala och bara vanlig vardag har kommit emellan.
Jag lyckas vara aktiv nästan dagligen på Instagram med inte mindre än tre konton , två för företaget @fotografannalarsson och @avannaillustrations och så det gamla vanliga då @avanadesign .
Med blogg blir det allt svårare , när tiden inte finns eller lusten eller behovet att längre "fläka" ut sitt liv eller "sälja" in sig för företags skull.
Instagram är mer ögonblick, som ju är grundtanken, med blogg känns det i alla fall för mig att man ska säga nåt.. Vilja nåt mer, få ur sig både mer bild och mening än nån oneliner och lite hashtags för uppmärksamhet och klicks skull.
Jag saknar bloggen , bloggandet och bloggosfären . Så hoppas jag hittar tillbaka hit igen, lite mer frekvent med lite mer att säga.

Nu i denna mörka tid då en sexistisk, rasistisk, homofobisk, kvinnofientlig tillika mansgrisigt svin blev vald till President på andra sidan Atlanten , ska jag dock fokusera och njuta av det faktum att jag imorgon fyller 35 år.

35... Wow.

Kommentera 1 st

Kommentarer
Carro
2016-11-18 - 11:38:30

Jag hoppas du lyckas hålla igång bloggen!
Den är så mysig.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: