GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Home sick blues

2016-05-17 | 10:40:54 | Egocentrerat&Vardagligt



Hej Blogosfären !
Hoppas ni mår fint.
Vi kom hem tidigt i söndags morse , från ett soligt varmt Palmanova till ett regnigt och kyligare Sverige.. Men oj vad trädgården hade exploderat under vår vecka utomlands .. Denna lummigaste grönska och prunkande äppelblom och syrénbuskage.. Så himla vackert..
Men har inte kunnat njuta av det då jag legat och än ligger däckad i nån förkylningsflunsa.
Jag åkte till Mallis med halsont som blev till hosta där och när vi boardade planet hem började jag känna mig riktigt risig.

Nu har jag legat i hög feber, huvudet känns stort, svullet och värker , näsan söndersnuten och jag låter som jag vet inte vad när jag hostar..

Oh well.. 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Linda
2016-05-17 - 15:56:03

Usch då, krya på dig! :)

Matilda Berlin
2016-05-18 - 13:55:36

Men usch o fy! Hopas du blir bättre snabbt

Hanna Karlsson
2016-05-28 - 10:44:12

Hoppas att du mår bättre nu!

Lisa
2016-05-30 - 08:04:07

Krya på dej och jag är glad jag hittade din blogg. Inspirerande och intressant! :-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: