GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

For you and you Alone

2016-05-29 | 18:32:15 | Egocentrerat&Vardagligt


For you and you alone I'll lay my monsters down
And we'll watch the sun come up over California
For you and you alone I'll find my way back home
And I'll love you like the sun loves California
You're my California


Till min mamma på Mors Dag..
Du är mitt guld. Du är den bästaste människan i världen. Jag älskar dig till oändlighet. Tack för att Du alltid får mig trygg och guidar mig hem i själ och hjärta när vägarna är vilse.


Kommentera 3 st

Kommentarer
Anonym
2016-06-05 - 19:05:08

Vadan alla boobie-pics på din Insta, Anna?

Anonym
2016-06-05 - 20:06:56

Vadan alla boobie-pics på din Insta, Anna?

Svar: två körtlar som de allra flesta människor har..de har alltid varit med .
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anonym
2016-06-06 - 21:04:20

Förvisso. Fast nu är de extremt i fokus jämfört med förr. På var och varannan bild i flödet är det close ups på dem. ;)

Svar: kan ju bero på att det är en annan årstid också.Fast i slutändan..det är bara bröst varken mer eller mindre.
=)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: