GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hello red lovers!

2016-01-03 | 21:26:17 | shopping, provrummet & cravings



Mina nya röda älsklingar.
I Love them!

Kände för en sekund eller två att kanske " oj var det verkligen nödvändigt med ett par skor till och vad ska jag med dom till så här års"... Men jag släppte dessa tankar snabbt idag när jag kom hem med paketet då jag kände mig väldigt värd dessa skönheter efter att ha gått 2 km i kylan på ishalt underlag och handlade hem diverse nödvändigheter till mig ( läs vattenfast mascara och delikatesser ) och min för tillfället väldigt magsjuka sambo ( läs extra toapapper , blåbärssoppa och rostbröd) och sen med tre kassar gick de 2 väldigt hala kilometrarna hem igen .
Motion+styrka+balansträning i ett=winwin!
Ibland lönar det sig att inte ha körkort ... Och inte våga sätta sig på en cykel så fort det är vintrigt väglag.  
Kommentera 3 st

Kommentarer
ISA
2016-01-03 - 22:44:54

Helt rätt med nya pjucks ju! en färgklick behövs alltid ;)

Longevity - en blogg om hälsa
2016-01-04 - 08:20:43

Väldigt snygga! Krya på sambon!

Anna
2016-01-06 - 16:22:29

Inte för o va sån men körkort är guld, även om jag själv inte vill köra nu när det är halt. Är underbart! :) Min mor har inte heller körkort, vilket jag tycker är synd.

Svar: Klart du får va sån, du har körkort och tagit det för att du ville. Jag inte.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: