GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Strövtåg i Hembygd

2016-02-09 | 13:23:08 | Egocentrerat&Vardagligt



Ledig tisdag idag, hade tänkt mig sovmorgon men vår ena katt är helt omöjlig.. Från kl 5 om mornarna ska han ha mat/kattgodis en gång i timmen annars skriker han värre än en bebis, klöser på väggarna etc.. Så bara masa sig upp.

Men blev gofrukost med minibaguetter, kaffe och smoothie och några Girlsavsnitt innan jag begav mig ut på en PW i skogsmiljö. Så himla vacker natur och hann med att se både blå himmel som speglade sig i vatten och vyn tog nästan andan ur mig, sen mulnade det på och med det ändrar ju naturen också skepnad, men vacker på sitt sätt ändå. Väl hemma var jag genomsvettig så blev en skön dusch och nu fortsätter jag med soffhäng och okynnessurfande blandat med tv och lite skrivande ..



Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: