GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Happy Valentines

2016-02-14 | 11:36:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag och han och våra tre pälsklingar. Min lilla familj.
 
Glad Hjärtedag på er Allihop!
Jag älskar alla hjärtans dag. Oavsett om det blivit till kommersiellt jippo enligt somliga så vad kan vara fel med en dag då kärleken uppmärksammas extra mycket? Särskilt i denna tid vi nu lever i fylld med krig, hat, förtryck, främlingsfientlighet, oförstånd, stress och press..
En dag då man ser röda och rosa hjärtan i skyltfönster, inne i butiker, sociala medier, tv.. Ja det behövs! 
 
Idag är jag lite extrakär i min bästa vän Karin som jag mellohängde med igår kväll. Vin, snacks, musik och prat som jag bara kan göra med henne, denna underbara människa ❤️
 
Min älskade varma vackra mamma som liksom bara är fantastisk på alla sätt ❤️
 
Min sambo och livspartner Stefan. För att han är han för att han är mi,n och jag får vara hans, för att jag får vara jag med honom, och tillsammans ett Vi. ❤️
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: