GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Stockholmskyss

2016-08-02 | 00:37:42 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Nu ligger jag nedkrupen i en fluffig vit säng på hotell Anglais i Stockholm. 
Ja vi kom iväg, något som var oklart tills sent inatt då jag fortfarande mådde skit av den förmodade matförgiftningen, men jag sov gott och vaknade utan de förbannade värken i hela kroppen, ingen feberfrossa, inga spykänslor och med bara lite småkramper i magen. 
Och jag ångrar absolut inte nu att vi åkte...för Stockholm i mitt hjärta ♥
Direkt jag kliver av tåget och sätter klacken på Centralen så liksom landar jag och känner mig hemma. Alltid gjort.
 
Idag har vi bara strosat runt. Åt lite på Fridays, strosade lite till och sen gick vi den vackra vägen till Gröna Lund och såg en skymt av Whitesnake och efteråt satte vi oss utanför Grönan och åt varsin pizzaslice på papptallrik och rödtjut ur plastglas. Så ljuvligt ända in i själen, med sådan ostig enkelhet..och ingen matförgiftning i världen kan komma i vägen mellan mig och en redigt go pizza. Sedan traskade vi strandpromenaden tillbaka igen i ett alldeles totalvackert sommarnattsStockholm...den vyn är svårslagen i sin mäktiga prakt.
Kommentera 5 st

Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film
2016-08-02 - 13:56:26

härligt ju

Fanny
2016-08-02 - 18:14:32

Älskade Stockholm <3

Svar: ja Stockholm är verkligen underbart <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

JUNITJEJ
2016-08-02 - 19:11:51

Så underbart med en stockholmsvistelse!

Svar: hoppas du mår bra Junitjejen :)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Malin
2016-08-02 - 19:24:08

Härligt! Är snart där jag med. Ska njuta varje andetag av vår vackra huvudstad :-)

Svar: hoppas du får det underbart i vackra bästa Stockholm!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

janelledk4
2017-11-11 - 13:07:59

Daily updated photo blog
http://sexypic.erolove.in/?post.jackeline
femdom toilet on natural modes and frequencies black ebony sex video asian cam girls hd cumshots


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: