GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Tacksam

2016-04-19 | 22:25:53 | Illustration/Teckning/Konst/Design






Hej på er bloggosfären . Hoppas ni mår fint!

Det är lite väl mycket kaos och bergochdalbana i livet just nu.. Men jag försöker hålla mig vid ytan genom att umgås med de bästa, njuta av små enkla grejer, frisk liftkorg motion, stänga ute energidränerande saker och personer samt vara glad åt det som går.

Till exempel stoltheten i det faktum att den så coola och fantastiska Miriam Bryant använder det tecknade porträtt jag gjorde av henne för ett tag sedan som profilbild på hennes Instagram . Hon lade upp illustrationen och taggade mig när jag gjorde den men det var ju månader sen så känns kul att hon sparat den och nu använder den.

Likaså måste jag säga att det är fantastiskt kul var gång mina favoriter Bloggkommentatorerna väljer att skriva om mig då och då mellan alla inlägg om väldigt mycket större bloggare . Och det värmer även var gång som Blogg.se väljer att lyfta fram mig på startsidan.
Och givetvis tack till er läsare som fortfarande finns kvar ❤️



Kommentera 4 st

Kommentarer
Anna J
2016-04-22 - 19:03:25

Kul att du får uppmärksamhet. Den är du värd. Bra att du tankar god energi. Det ska jag göra i helgen med film, bokläsning, promenader, fika med bra personer och sömn i massor. Ha en fin helg fina du! Kram!

Hanna Karlsson
2016-04-23 - 22:10:31

Vad roligt, det är du verkligen värd. Kram

lovisa
2016-04-27 - 16:57:10

Hej!

Jag tänkte bara meddela att jag fick detta meddelande idag:
Hello!



New message, please read http:// earningtimes. rlogical.com/ transmission. php



[email protected]

Jag tänkte om det kunde vara intressant för dig att veta det!

Hälsningar Lovisa

Svar: Hej! Ja min mail blev hackad härom dagen tyvärr känns obehagligt. Fick rensa bort en jäkla massa "undelivered" mail, bytt lösenord . Känns pinsamt och bara blä 😕
Kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anonym
2016-05-04 - 21:03:19

Oj vad jag saknar din blogg!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: