GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hat'n'fluff

2015-09-23 | 07:44:29 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Godmorgon blogosfären. Hoppas ni mår bra.
Jag sitter här trött med grusig hals och försöker vakna med en stor kopp kaffe samt väntar på mattläggaren som ska färdigställa golv och väggar i badrummet.
Jösses, det har varit smått kaos här i två dagar med VVSkillar som inte dykt upp som lovat och det i sig har ju skapat "fel" i scheman hos övriga hantverkare.
Jaja, nu är det i full gång i alla fall och vi duschar med trädgårdsslang nere i tvättstugan, haha. Men jag begriper knappt hur folk kan leva i renoveringskaos längre perioder, jag klarar knappt av de här 3-4 dagarna.
 
Igår flydde jag fältet ett tag och åkte till Ullared/GeKås med mamsingen och köpte bland annat hatten på bilden.
Så där lagomt sjuttiotalsrockigbohemisk och passade utmärkt till svarta fluffjackan jag hade på mig.
 
Blev en del träningskläder, underkläder, lite piffing till vad som ska bli nyrenoverade badrummet, linnen, smink, lite födelsedagspresenter till brorsbarnen, några väskor...
Måste nog ta tag i en såndär garderobsrensning snart, om inte annat för att skänka kläder till dom som behöver.
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna J
2015-09-23 - 09:32:46

Jättesnygg look! Kul när man gör såna fynd som går så bra ihop med övriga garderoben.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: