GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En fantastisk bok

2015-09-20 | 16:25:13 | Musik/Böcker



Jag har precis läst ut den här boken.
"Sanningen om fallet Harry Quebert" av Joël Dicker.
En bok jag av bara farten stoppade ner i kundkorgen på Ica maxi i början av sommaren.

En helt fantastisk bok. 700 sidor av spänning, sorg, känslor, drama, död, liv.. Livet.
En sådan om bok som i sig handlar om en bok och en tredje bok och även om hur man skriver boken man just läser.
En sådan där bok som är anledningen till varför jag älskar att läsa.
En sådan bok som jag själv önskar jag hade skrivit.
En sådan bok som gör att jag vill skriva själv.
En sådan där bok man bara vill sträckläsa, läsa mer och mer men som man samtidigt aldrig vill ska ta slut.
En sådan bok.

En fantastisk bok.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna J
2015-09-23 - 09:31:38

Vilken härlig känsla det är att komma över en bok som man gillar sådär jättemycket. Tack för tipset! Ska spana efter den när jag ska gå förbi bokhandeln senare idag.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: