GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

The sick gatsby

2015-11-22 | 17:16:41 | Outfits och Garderoben






Några halvkassa mobilbilder och detaljer från gårdagens look när jag trött trotsade flunsamattheten och begav mig hem till bror och svägerskan min. Svägerskan har fyllt 30 och firade med ett Great Gatsbyparty och hade jag mått bättre hade jag gått mer all in. De övriga gästerna var jättefina allihop.
Stannade två timmar och fick i mig två klunkar rödvin innan det sa stopp.
Haha, vet att jag är sjuk när inte ens rödtjutet går ner liksom.

Nåväl . 
Idag har jag tagit en liten promenad med mamsen. Skönt med frisk luft efter en vecka inomhus och just nu är det som vintervackrast ute enligt min mening: frostigt och snöpudrigt men ändå syns lite grönt gräs och mossa så det ser så där "Trolltidermysigt" ut. 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: