GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Such a Perfect Day..I'm glad I spent It with you

2015-11-09 | 19:47:06 | Egocentrerat&Vardagligt


Ganska grå och regnig och blåsig måndag och jag har spenderat exakt hela dagen inomhus och mestadelen i soffan framför massa Greys Anatomyavsnitt. Perfekt sätt att spendera en ledig måndag.

Igår var jag "gräsänka" och efter en långpromenad med mamsen och en omkramning  av pappa på Fars Dag så mötte jag upp min bästaste vän Karin. Vi köpte takeawaylattes på Statoil- typ enda stället här i stan att just köpa takeawaykaffe på här i stan och sen strosade vi runt i Tidaholms "Central Park" innan vi efter lite handling på Ica landade här hemma hos mig med varsin Dr Oetkerpizza, rödvin, julmust och skräckfilm.  En ganska perfekt söndag . 

Det var skönt och välbehövligt med bästavänhäng, slappande varvat med raska långpromenader, lugn, energitankning i några dagar efter en turbulent sjudagarsarbetsvecka . 
Denna vecka väntar mer jobb samt min födelsedag. 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: