GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Yes.. Another SATC drawing..

2015-05-25 | 21:35:31 | Egocentrerat&Vardagligt





Har varken tecknat eller målat spm mycket som jag kanske velat senaste veckorna.. Jobb och övrig vardag har kommit emellan .. Lite inre stress och grogrubbel.. Och ibland finns inte inspiration eller ro.
Men denna teckning färdigställde jag idag. Ännu ett "SATC"inspirerat motiv.. Men det är ju lite min grej. Älskar't helt enkelt. 
Det är lite som så ju..
Vet jag inte vad jag ska kolla på tv finns alltid SATC- tröttnar inte.
Vet jag inte vad jag ska teckna -SATC ständig inspiration.
Vet jag inte vad jag ska ha på mig så frågar jag: What would Carrie Wear?

A3storlek med Promarkers, Touchmarkers och fineliners . 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Elina
2015-05-26 - 07:51:09

Så balla teckningar!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: