GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Marc Anthony

2015-05-13 | 10:38:01 | Smink, Hudvård, Skönhet



Jag har fått så många roliga pressutskick och gåvor hemskickat det senaste som jag testat så kommer bli en hel del sådana inlägg hä i bloggen det närmsta.
Det är mest skönhetsprodukter men även några viner..så skulle jag bara få lite choklad och skor hemskickat dessutom skulle ju livet vara komplett..haha.
Nåväl.
 
Först ut är dessa hårvårdsprodukter från ett för mig tidigare okänt märke: Marc Anthony.
Men jag tror allt att jag hittat just ett nytt favoritmärke tack vare detta.
Schampot och balsamet är bland det bästa jag testat. Håret käns rent, fräscht och vårdat efteråt. Balsamet jättebra för mitt långa hår.
Men bäst ä ändå doften..ojoj och OMG.
En sådan underbar kokosdoft att det känns som jag är i utlandet och på semester varje tvätt . Har t o m fått just komplimanger från flera håll just på grund av doften.
Jag längtar efter att få tvätta håret bara för att få använda produkterna. Det om något är väl ett gott betyg?
 
Nu börjar de ta slut så ska nu kolla upp var jag kan få tag på det snabbast och billigast. Men tror de säljs på bl a Åhlens.
Kommentera 2 st

Kommentarer
JOSEFINE -
2015-05-13 - 12:45:23

Vill också prova! Älskar kokos! x

Svar: ja en av de allra bästa dofterna!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Tanja
2015-05-15 - 17:39:30

Blev så himla sugen efter din recension att ja stack iväg till åhlens o kollade. Här där jag bor hade dom andra varianter, inte den i kokos, får väl åka in till storstan nån dag o se om jag hittar det där... men gaaah kokos är ju SÅ gott :D

Svar: hoppas du hittar det..doftar som sagt ljuuuuvligt =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: