GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hat issues

2015-05-02 | 19:47:01 | Outfits och Garderoben


Att köpa hatten eller inte, det är frågan..

Jag har inte köpt den.. Men det var nära, jag är sugen.. Och om man får lov , ja det får man, så tycker jag att jag passar riktigt jäkla bra i den.

Men så är det där.. När ska jag ha den . Självklart en vanesak det där med hatt.
Men också lätt att det blir ett sådant köp som kanske när det väl är hemma aldrig känns riktigt rätt.. Att den mer lämnas hemma i slutändan än får följa med. Att tillfällena är för få och säsongen för kort.. Och hur många looks passar den till om man ska vara ärlig ..
Men fin var den hursom. Dagens garderobsgrubbel & Byråbekymmer. 

Hem kom jag dock med tre par skor och en matta efter att vi denna lördag drog iväg till Skövde.
Igår var det röd dag-i dubbel bemärkelse och givetvis Förstamajtågade denna bloggerskan .
Blev även en mils långpromenad med mamman.
I övrigt har det varit lugn och vila. God mat och dryck. Välbehövligt efter sju dagars jobb på raken för min del .. Som skulle följts av fyra dagars ledighet men som pga sjukskrivningar och personalbrist nu kortats till två.. Så imorgon är det back to work again.

Nu- ett glas rött, choklad och Vampire Diaries . 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Maria
2015-05-02 - 20:33:21

är det en cowboy-hatt?

Johan
2015-05-03 - 18:04:56

Snygg hatt.

Hanna Karlsson
2015-05-06 - 09:15:55

Köp den! Du passar jättebra i hatt. :-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: