GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

That woppediwoopwoopfridayfeeling

2015-03-13 | 18:58:17 | Outfits och Garderoben

Tischa: Marvel/Roliga Prylar, Jeans: Lindex , jacka : H&M , Väska : GinaTricot

Så där cool (höhö) såg jag ut igår förmiddag när jag och Stefan var och helghandlade innan jag skulle till jobbet.

Skulle varit ledig idag men just nu är det mycket sjukskrivningar på jobbet så var bara att jobba av ett pass kl 7-14 idag, men blev ledig imorrn istället , woohoo ! Men jobbar söndag så blir minihelg.

Begav mig ut på veckans tredje löprunda efter jobbet, 7,6 km blev det idag och nytt PB på tid. Gött !

Mamma kom förbi för lite mysigt snack och nu har jag dukat fram godis, hällt upp ett glas vin , tänt doftljus och hör Stefan duscha. Snart blir det tapas och soffmys! 

Sköna sköna fredag.
Vad har ni för er? 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anna J
2015-03-14 - 09:41:32

Min fredagskväll var lugn och skön. Jag jobbade till kl 18, köpte med en pizza hem, smaskade sen choklad och kollade på film innan jag avslutade fredagen med att fastna framför musikvideos på Youtube. En helt perfekt kväll efter en avslutad arbetsvecka. Idag blir det lite mer action med långpromenad, bjuda pappa på lunch, fixa inför kvällen och ikväll dårå Melodifestivalen framför teven med några kompisar. Hoppas du har en fin lördag. Kram!

minsoffa.blogg.se
2015-03-15 - 12:58:46

Snygg outfit!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: