GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Sweat is sweet

2015-03-17 | 22:12:00 | Egocentrerat&Vardagligt


Haha ja så där svettig vart jag efter dagens löprunda. Jobbade eftermiddag/stängning idag så tog mig en skön sovmorgon och snörade sennpå mig mina asics och tog en 7,5km löprunda i den Helt underbara vårsolen. Slog mitt tidigare personbästa med en minut. 
Efter en dusch inmundigades god ostfralla och kaffe efterföljt av välbehövlig dammsugning.
 
Därefter kom Karin förbi och det blev premiär för i år att sitta ute i trädgården och dricka te med bästaste vännen.
 
Nu degar jag i soffan, återigen med tekoppen och ser en av mina favoritfilmer från 90talet: Outbreak . 
Så jäkla bra och fortfarande aktuell med alla virusepidemier och larm. 
 
En bra tisdag. 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Carro
2015-03-18 - 08:40:30

Sådär borde kampanjer för träningskläder se ut.
Inte välsminkade inoljade modeller. Riktigt svett under armarna o röda kinder. ;)

Fast det säljer väl inte.

EnjoyTheLittleThingsInLife
2015-03-18 - 21:17:12

Härligt!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: