GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Make art & love not war

2015-03-26 | 23:46:21 | Egocentrerat&Vardagligt



Klockan närmar sig midnatt och jag kom just upp från källaren/studion där jag varit inne i min lilla målarbubbla Nån timme..

Jag har haft en ledig torsdag och kommer även ha ledig fredag innan helgjobb tar vid.
Torsdagen började med snöoväder sedan strömavbrott och därefter flera timmars hällregn. 
Trotsade det blöta vädret och begav mig bort till en kär vän för att snufsa på dennes månadsgamla Lilla bebis .. Åh doften... I en timme låg det lilla knytet i min famn och sov medan jag hade fint samtal med mamman . Ja även pappan en stund.

Hem igen, lite mys i soffan med mat och ett glas vin.
Fick sedan för mig att på påbörja lite garderobsstädning och sortering... Ångrade mig nästan direkt.. Så tråkigt.. Men var bara att fortsätta då jag hällt ut alla underkläder, strumpbyxor och strumpor på golvet.. Och nu ligger en hög med cirka 50 singelstrumpor som inte har nån sockpartner.
Suck.

Nu längtar jag till imorrn och få fortsätta med målandet. 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Anonym
2015-03-27 - 08:00:45

Det var så mysigt att ha dig här vännen ❤ Ses snart igen! Kram

VENICE
2015-03-27 - 12:20:14

Du är helt fantastisk. jag älskar din konst i alla former! <3

Bella
2015-03-27 - 20:02:33

Så snygg målning!
älskar flowet i klänningen och färgerna :) !

Anna
2015-03-29 - 22:40:50

Såg föresten en snygg zebra kappa på ebay(läste föregående inlägg om den du hade provat) http://m.ebay.com/itm/331326608797?_mwBanner=1


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: