GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Lady of the night

2015-03-10 | 23:35:45 | Egocentrerat&Vardagligt



En av mina tavlor jag målat senaste tiden, i skenet från kandelabern med brinnande vårligt rosa ljus.
Blåst halv storm ute ikväll och jag har bara degat i soffan ända sen hag slutade jobbet och kom hem vid halv fyra. 
Ätit lite plock, druckit flera koppar te och kollat på några avsnitt av Kardashians. 

Nu ligger jag i sängen , ögonlocken är tunga och det får bli nattinatti nu.
Kanske blir en löprunda imorrn bitti .. Eller sovmorgon.. Båda sakerna viktiga för kropp, knopp och själ. 
.. Måleri är också viktigt ... Längtar efter penslarna, färgerna , dukarna .. Tiden och inspirationen ..
Kommentera 3 st

Kommentarer
Sabina
2015-03-11 - 15:34:46

Så otroligt fin!

Andreé Johansson
2015-03-11 - 20:28:05

Mycket fin målning, den skulle passa som motiv inne i en restaurang!

Louise
2015-03-11 - 20:53:57

Så fin :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: