GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Glädjekällor och sorgefällor

2015-03-04 | 22:31:22 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
 
 
 
En dålig dag. Massa känslor och tankar, komplex, stora som små som bubblar och gror och gnager.
Gäller att hitta lite saker som då skingrar orosmolnen litegranna..måleri har blivit en sådan sak..men har en enda tom duk var just nu..och när jag inte är säker på vad jag vill måla..ingen tanke eller känsla ja då är det bättre att ta fram ett stort papper istället för at "slösa" på en duk..för ett papper är just bara ett papper.
Något platt och tomt och enkelt..som kan bli till "nåt".
Så en lite stund, lät jag penslar och färg och vatten leka, dansa och droppa och rinna över pappret..
Det blev nåt "satcy" ..som det så ofta blir..men det är ju också en ständig källa till glädje..det där SATC.♥
Kommentera 7 st

Kommentarer
Camilla Sigvardsson Asplund
2015-03-05 - 07:26:21

Såå fin!

Svar: tack så jättemycket <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anonym
2015-03-05 - 08:56:06

Den blev ju himla snygg ju! Går det fortfarande att köpa konst av dig? Har kommit fram till att mina väggar är rätt tomma och att jag gillar det du gör, så vore kul om man kunde köpa nåt snyggt :)

Svar: tack så jättemycket!Ja det går fortfarande köpa illustrationer färdiga och specialbeställningar och mina tavlor =)
<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Malin
2015-03-05 - 09:11:21

Kram! Jag tycker du är fantastisk <3

Svar: Tack Malin, det värmer så ska du veta!<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Louise
2015-03-05 - 11:04:56

grymt fin :D

Svar: tack så hemskt mycket <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sara
2015-03-05 - 14:16:43

Åhh, denna blev ju helt fantastisk! Skulle verkligen vilja ha den här bilden! Säljer du den?

Svar: men åh tack så hemskt mycket!Ja den är till salu!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

JOSEFINE -
2015-03-05 - 15:59:59

Så fin bild - du är så talanted!

Svar: åh tack så hemskt mycket!<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

MYLLENBERG - finalist i Top Model Worldwide
2015-03-05 - 22:05:36

du är så grym på att rita! Fantastiskt fint!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: