GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Avanna design Sale

2015-03-30 | 20:36:22 | Avanna konst/design/foto



Jag har nu äntligen både rent praktiskt men också framförallt mentalt orkat ta tag i restlager från min nedlagda webshop.. Det som var min dröm passion karriär mitt kall..
Trots utförsäljningen i maj/juni förra året innan jag stängde så finns det ju varor kvar.
Jag har ikväll startat en absolut sista-chansen-att-haffa-Avanna-utförsäljning på Instagram: @avannadesignsale
1 ex av varje produkt. Sista chansen . Priser inkl frakt. Inga byten/returer. Swish eller förskottinbetalning . 

Sidan kommer uppdateras allteftersom med nya plagg/produkter samt att produkter tas bort så fort de är sålda. 
Så pass på! 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fröken H
2015-03-31 - 21:55:30

vad skönt att du mår bättre! Då kanske du kan få iväg mitt Paris-print jag väntat på i en evoghet? :)

Svar: Men jag postade det sist vi hade mailkontakt men fick tillbaka det att det inte hade hämtats ut? Maila din adress igen så ska jag givetvis posta ett till . Nemas problemas.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: