GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

149 kronors perfektion

2015-03-23 | 16:09:35 | shopping, provrummet & cravings

 
I början av 2000talet använde jag mycket tunikor/blusar till utsvängda jeans.
En stil jag trivdes ypperligt i, som den sjuttiotalsvurmande delen av mig älskade.
Både utsvändga jeans och tunikor användes tills de gick sönder .
En del har rensats ut.
Nu kommer ju sjuttiotalet starkt tillbaka som trend...det gör ju det med jämna mellanrum.
 
Jag har varit på blusjakt ett tag nu..försökt finna den "perfekta".
Men det är svårt..särskilt när man vill hitta lika bra som man en gång haft..mycket blir ju bara "bleka kopior".
 
Men i lördags fanns jag en..på Ica Maxi av alla ställen..så hängde den där och liksom skrev på mig när jag i rusande fart var på väg mot charken för att köpa lördagsmiddag.
Liksom bara så där perfekt så som jag ville ha..vitt med broderade detaljer/mönster och lite Maria Montazamitofsar.
 
149 kronors perfektion.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: