GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Perfect weekend

2015-06-28 | 19:32:30 | Egocentrerat&Vardagligt



Jag måste säga att jag haft en ganska så perfekt helg.
Jag stämplade ut kl 16 på fredagen, gick till systemet och köpte en flaska rött, en flaska rosé och en flaska Tequila  Rose.. Den sistnämnda var det flera år sen sist jag köpte.
Cyklade hem och tog helg min älskade Stefan med burgare och en kall öl.
Sommaren kom.
Lördagen började med sovmorgon och sedan nån timme i solstolen.
Sedan gick solen i moln en stund och då passade jag på att ta en löprunda medan Stefan fixade lunch och lagom till jag duschat var det bara att dra på bikinin igen.
Bortbjudna på grill mot kvällen hos svägerskan, bror och brorsbarn tillsammans med mamma och pappa.
Väl hemma igen kom Karin och Sara hit och vi satt till kl 2 inatt och pratade, lyssnade musik och drack rosé ute på altanen .
Stefan och jag satt sedan uppe till 4snåret och såg en by dag gry Innan vi hoppade i säng.

För få timmars sömn i kropp och knopp egentligen men söndagen som varit molnig men ändå somrigt varm har spenderats i annan stad och vi har fikat pch shoppat ditt och datt.
Nyss har vi avnjutit en grillmiddag till och nu ska vi sätta på en nyinköpt tv-seriebox och käka godis.

Perfekt helg består just av ingredienserna kärlek, vänner, familj, sol, shopping, nöje, motion och gottigheter . Vila , minnen , skratt, energiboosting, avkoppling, spontanitet. 
Kommentera 4 st

Kommentarer
JUNITJEJ
2015-06-28 - 20:02:06

Vilken härlig helg!

Anonym
2015-06-28 - 20:39:03

Mysig helg:). Vad blev det för tv-serie?

Anna J
2015-06-28 - 21:08:30

En perfekt helgmix, jag har haft ungefär detsamma och det har gett mig massor av energi inför kommande arbetsvecka. Ha en fin vecka som kommer. Kram!

(Också nyfiken på vad för tv-seriebox ni har köpt?)

Maja
2015-06-29 - 08:50:47

Du ser så fab ut på bilden! Själv hade jag en astråkig helg där alla bangade utgång i sista minuten. Borde vara olagligt

Förresten, du som gillar fina grejer och märkesprylar precis som jag! Jag har gått med i en undersökningssite där varje undersökning ger poäng att handla märkesvaror för. Allt från Le Creuset till Eva Solo kan man plocka ut för poängen. Det är helt gratis och man kan få ihop till så jäkla mycket fint och helt gratis. Hittade länken här där det finns mer att läsa om det. Rekommenderar starkt! http://goo.gl/BepLJk


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: