GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

White bohoromantic dress

2015-07-18 | 15:52:00 | shopping, provrummet & cravings



Den här fina klänningen och läclra skorna beställde jag hem för några veckor sedan från Nelly.com
Klänningen kanske är på gränsen till alldeles för genomskinlig egentligen men det struntar jag i..tycker att med rätt underkläder gör det ingenting alls...och det känns somrigt perfekt, romantiskt, bohemiskt och svalt...
Och precis som förra outfitinlägget tycker jag även denna outfit känns lite som dessa Carrieoutfits:





Kommentera 2 st

Kommentarer
corneliaeriksson.blogg.se
2015-07-18 - 22:01:04

Underbar klänning! Så fin :)

Svar: Tack cornelia ❤️
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Jonna
2015-08-01 - 23:38:36

Åh Carrie! Jag har nog sett SATC-serien 20 gånger men verkar aldrig tröttna. Gillar inte hennes personlighet hehe men hon klär sig nästan alltid väldigt fint! Supersöta skor för övrigt. :-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: