GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Don't judge a woman until you walk a mile in her shoes...

2015-07-15 | 00:07:56 | Outfits och Garderoben


Alltså de här klackarna...OMG!
Enligt runkeeper har jag dessa två första dagar i Stockholm gått över 2,5 mil..och det mestadelen i just de här skorna.  Utan problem utan skav utan ont.
Visst känns det lite i benen, men mer som lite skön träningsvärk i låren. 

Och som kompensation till allt promenerande så äter och dricker vi gott. Croissants till frukost, megaburgare till lunch, ett glas vin här och där, brownie till kvällsfika.

Vi var på Skansen ikväll och väl hmm hörde på snarare än såg Allsången, men fick några glimtar av Darin och Brolle.
Vi har varit på Historiska Muséet och shoppat lite här och var.

Jag njuter till fullo av min andra hemstad som är klädd i sin vackraste sommarskrud.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anonym
2015-07-15 - 20:04:33

Vart hänger du i Stockholm? Vilka är dina favoritbutiket och resturanger?

Svar: Oj ja du jag gillar hela sthlm. Nu var jag ju där med sambo plus svärföräldrar så blir ju lite anpassat efter dom också mot när man är själv. Sen har en del favoriter och måste. Ändrats eller försvunnit genom Åren.

I gamla stan vill jag äta på De Svarta Fåren och Michelangelo.
Jag gillar Fridays i kungsträdgården. Älskar att promenera från skansen och grönan och in mot centrum sent en sommarkväll..ta ett glas på Mosebacke..shoppa på Urban Outfitters...ja jag gillar att promenera runt helt enkelt och uppleva huvudstaden till fots 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: