GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I ♥ Netto

2015-01-29 | 08:51:41 | Hus/Renovering/Inredning

 
Jag jobbar ju numer på Netto, som butiksbiträde. Och jag trivs oerhört bra med det.
Väldigt socialt med alla kunder. Dagarna går väldigt fort så det blir aldrig långtråkigt.
Jag har fått ganska snygga rygg och armmuskler tack vare allt lyftande och bärande av kolonial samt frukt och grönt..Räknade väl ut på en fruktinventering att det är några flera hundra kilon man lyfter totalt under ett morgonpass när nya grönsaker och bananer ska upp.
Och sen är det en rolig affär i sig.
Matsortimentet blir bara bättre och bättre men framförallt har Netto jäkligt mycket fint till hemmet och det är roligast att jobba måndagar när vi fått nya leveranser av kampanjvaror och folk nästintill hänger på låset klockan 8 på morgonen i hopp om att lyckas roffa åt sig vissa prylar.
Ovan ser ni några av mina senaste egna "fynd" på jobbet.
En underbar zebramönstrad pläd, doftljus och så en mask som hörde till Nyårssortimentet men som jag tycker blir en oerhört fin inredningsdetalj.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Wilma
2015-01-30 - 06:29:26

Tack för tips! Forstätt gärna med Nettotips!!! I love Netto!!!

Lii
2015-01-31 - 07:11:12

Här är en som hänger på låset till netto på måndagar...☺️ Jösses vad fynd jag gjort!

Anonym
2015-02-05 - 13:33:22

Jag bor väldigt nära en Netto-butik i Sollentuna. De har så mycket fina inredningsprylar som kommer in då och då.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: