GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

blandsnack

2015-02-12 | 22:36:52 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Godafton kära bloggosfär, det är en trött bloggare som just nu försöker plita ned några rader .
Jobbat idag, kom hem vid kvart i nio och ska upp igen vid 06 imorrn bitti så borde egentligen gå och lägga mig.
Idag på jobbet gick luften lite granna ur mig..jag blev bara så svintrött att jag hade kunnat lipa. Det har varit för mycket på alla plan det senaste och ibland tar väl det ut sin rätt. Men inget lite god MarabouJapp kan bota..haha
 
Bilden ovan är ifrån helgen som var.
Luftade ett par av mina utsvängda jeans..de verkar ju bli riktigt heta nu igen ( fast har de inte blivit det varje år senaste 8 åren ?)..tur att jag samlat på mig ett par stycken då jag alltid, ALLTID tyckt att riktigt utsvängda jeans är de snyggaste..tyvärr hittar jag sällan ett par i rätt längd för mina korta stockar..och att lägga upp ett par för långa funkar ju inte riktigt heller då själva utsvängdheten kapas.
 
Imorrn jobb igen alltså..och så även lördag och söndag..men lite Alla Hjärtansdagromantik hoppas jag hinns med ändå likaså ska det ju Mello-hängas med bästis♥
Kommentera 1 st

Kommentarer
Hanna Karlsson
2015-02-15 - 17:18:12

Det är ju så snyggt med utsvängda jeans! Ta hand om dig.

Svar: ja det är ju det =)detsamma finaste Hanna <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: