GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Kanske var jag snäll i år..

2015-12-27 | 11:46:08 | Lyx





God fortsättning bloggosfären! Hoppas ni myser och har det lugnt och skönt och mår bra efter jul.
Här snöar det för fullt idag men det ska tydligen övergå i trist regn i eftermiddag.

Annars njuter jag av ledighet och varvar godisätande och filmtittande med både långa och korta promenader, igår blev det även en löprunda.
Njuter även av alla mina fina klappar som ni ser ovan på bilderna. Blev verkligen jättebortskämd i år .

Av mamma och pappa fick vi gemensamt nya snygga handdukar och badlakan till nyrenoverade badrummet och personligt fick jag smink, Musse Piggtröja och ett fint armband.

Mina svärföräldrar gav oss verktyg, eltandborstar,nytt överkast och guldiga bestick och så fick jag en tröja, en kofta, mysiga sockar Och badbomber.

Av brorsan fick jag ett statementhalsband och den vackra Coco Chanelboken och brorsbarnen gav mig lite "hemmaspagrejer".

Stefans skämde bort mig med världens mysigaste kofttröja, massa choklad, en Voguebok, sista delen i Ken Folletts trilogi , jättefin necessär, hudkräm, guldiga Happy plugs och finaste halsbandet.

Kanske var jag lite snäll i år trots allt hihi. 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Pia
2015-12-27 - 12:23:54

Jättefine julklappar! :)

j u n i t j e j
2015-12-27 - 12:42:10

Så fina julklappar du fick!

J
2015-12-27 - 17:12:34

Berätta om Ken follet-boken, tog ditt tips om svärdet och spiran en gång i tiden och älskade den. Samma sak med Harry Quebert-boken senast, läste ut den igår - svinbra.

michellemariolina.blogg.se
2015-12-27 - 23:53:56

Åh så fina julklappar!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: