GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

jag ger visst inte upp...

2015-12-09 | 21:01:35 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
Det är nu ganska så exakt ett år sedan jag lade ned Avanna Webshop där jag sålde framförallt kläder..Avanna var ett klädmärke.
Det tog ett tag men sedan hittade jag tillbaka till glädjen i själva skapandet.Tecknandet. Det jag ville göra.
Så skönt att inte bara göra saker och behöva tänka sälj sälj sälj hela tiden.
Jag har använt min instagram @avannadesign till att visa mina tecknade "fashionistas" blandat med vardagsbilder senaste arton månaderna och det trillar in beställningar då och då från folk som vill specialbeställa egna fashionistas eller tecknade porträtt men också reproduktioner på sådant jag gjort och originalmålningar.
 
Det blir dock knepigt i längden att svara på Instagram om priser etc..så idag gjorde jag slag i saken och lanserade en ny "liten" shop.
Främst inriktad på några utvalda prints i A3format samt all info om att bestämma just så kallade custom made illustrationer.
 
Det här kommer inte vara någon huvudsyssla för mig längre. Jag har ett "vanligt" jobb. Men jag har ju ändå valt att behålla företaget den här tiden sedan webshoppen och klädmärket Avanna gick i graven..för jag vill inte släppa det helt. Vill inte bara låta hela Avanna dö ut. För de tär ändå en del av mig.
 
Så en väldigt liten och väldigt basic shop. Inga extravaganta dyra lösningar eller specialfunktioner, inte ens ett eget domän på den ännu.
 
Men vill ni spana in, läsa mer info om att beställa tecknat porträtt eller fashionista - vilket ju är en utmärkt julklapp eller perfekt grej till sin blogg så kan ni surfa in på ---> http://avannadesign.tictail.com
 
På shoppen går det betala via paypal men Swish är också ett alternativ, då beställer ni via mail till [email protected] istället.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Susanne
2015-12-10 - 10:20:38

Visst är det kul att ha hittat tillbaka? Kolla gärna in min blogg med mina målningar d jag själv precis "hittat tillbaka" till penslarna och färgen. Härlig känsla att få skapa. :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: