GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Pepparkaksfärgad & croissantfylld

2015-08-10 | 20:55:45 | Egocentrerat&Vardagligt





Helgen den bestod mest av jobb men på lördagskvällen åkte vi till Skövde, åt god mat på restaurang och gick på bio, mys!
Söndagen var jag ju dock ledig och även om det blåste så sken solen och jag var ute i princip hela dagen och jag bättrade på solbrännan som jag lyckats samla på mig de soliga dagar som varit senaste månaderna.. O nån timme i solariet ..
Så nu är magen lite härligt pepparkaksbrun Och i den ligger det chokladcroissanter som jag bakat.. Och som avnjöts med något av det godaste som finns - min mammas hemmagjorda jordgubbssaft.. Ojojoj Den smaken.
Barndom i flytande form.
Och i vuxen ålder har den saften visat sig vara perfekt baksmällabotemedel.

Tänk.. Tänk om sommaren kunde vara för evigt.
Jag älskar dig så sabla mycket sommartiden. 
Frihet . Lätthet. Ljus. Glädje . Dofter . Liv . Grönska . Friskhet. Kärlek . 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Sofia
2015-08-11 - 02:44:35

Åh så gott!!

annika
2015-08-11 - 09:34:23

härliga sommar! menar bara detta i all välmening, bild nr 2 är ganska avslöjande, tänkte bara säga till :)

ha en fin dag! kram

Svar: Tycker du det? Lite mage och ben? Nåja.
😊
Önskar Dig detsamma ! <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hanna Karlsson
2015-08-11 - 13:01:18

Tycker inte att bilden är avslöjande. Appropå kommentaren ovan alltså. Härligt att ha fått en massa färg iallafall.

Svar: Tack Hanna , det tycker inte jag heller.. Menmen.. Nu lägger jag tydligen ut utvikningsbilder dessutom och har trettioårskris. Haha 😂
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: