GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

zebra coat on

2015-04-17 | 19:11:07 | Egocentrerat&Vardagligt

Finfina zebrakappan från Rut and Circle (köpt på cdon för 29 kr)
jeans från Lindex
boots från Din Sko
Plånka från GeKås
 
Klockan ringde vid 5 imorses, var på jobbet vid 06.20 och hemma igen strax innan kl 16.
Svidade om litegranna till den fina underbara zebrakappan och tog med mig min Stefan ut på en promenad för att hämta ut paket och köpa en vitlöksbaguette.
Lite frusen och trött väl hemma igen så tappade upp ett mangodoftande bubbelbad och hade Oasis, ett glas vin, en skål chips och en skål godis som sällskap.
Perfekt nedkoppling efter en jobbvecka och perfekt uppladdning för ledig helg.
Inga som helst planer.
Ha ni?
Kommentera 4 st

Kommentarer
Anna
2015-04-17 - 22:38:00

Låter härligt! Har inga planer heller, utan bara o ta tagen som den kommer :) Blir nog o ta en löprunda i helgen! Hehe föresten, du skrev att du köpte kappan för 29 kr, låter lite väl too good to be true ;)

Anna J
2015-04-18 - 07:38:12

Läser i kapp lite så allra först: grattis till befordran på jobbet. Va roligt!

Låter som du hade en härlig inledning på din lediga helg. Jag är också ledig (som jag iods alltid är på helger) och jag har inga direkta planer mer än att tvätta. Ska bli skönt att ta dagarna som dom kommer lite för det har varit extra intensivt på jobbet denna vecka med möten och utbildning i Gbg i två dagar. Hoppas på varmt och skönt väder för då ska jag ta extra långa promenader både idag och imorgon.

Ha en fin helg vad du än hittar på. Kram!

Jess
2015-04-18 - 07:51:37

Låter så härligt, nästan så att jag saknar vårt badkar när du skriver om bubbelbad. Har inga direkta planer jag heller, samla energi inför en ny jobbvecka för fy vad energin försvinner när man pendlar Skövde-Göteborg varje dag.

Carina
2015-04-27 - 14:33:19

Superfin kappa sugen på att köpa den
Tror du att den blir för lång på mig är bara 156 cm
Hur är den annars i st

Svar: Näe jag är ju bara 1 cm längre :)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: