GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Supereffektiva torsdag!

2015-04-16 | 21:30:41 | Egocentrerat&Vardagligt





Idag skulle jag ha varit ledig och gjort massa hemmafix så som städ, tvätt ,rensning.. Lagat mat och baka. Kanske röjt lite i trädgården.
Låg i sängen till drygt 8.20, började dammtorka och gjorde frukost och såg ett avsnitt SATC.
Sen ringde chefen lite efter nio och frågade om jag kunde jobba eftermiddag /kväll och jag kunde inte säga nej. 
Men oh så effektiv jag blev.
Dammtorka , skura golv och trappor, dammsugning, bytte sängkläder, satte igång två maskiner tvätt och en diskmaskin, bar upp tvätt från källaren.
Jag hann även baka två stycken chokladkolakakadigestivepajer samt fick in en halvtimmes löprunda + dusch innan jag började jobba kl 14. 
Så himla härligt att känna sig då effektiv pigg frisk och stark . 

Och nu ikväll när jag kom hem efter jobb har jag satt mig ned med en bit kaka, en cappuccino och jordgubbar och vindruvor och härliga 80talsrullen Mystic Pizza. 

Härlig torsdag ! 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anonym
2015-04-17 - 11:59:44

Fasiken vad grym du är 💪😊


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: