GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Trash metallic

2014-09-06 | 14:26:43 | Egocentrerat&Vardagligt




Hej blogosfären ! Hoppas ni har en underbar lördag !
Vilket fantastiskt väder. Var som ljuvaste sommarmorgonen imorses .
Stefan gräddade baguetter och när de och kaffet var färdigt satte jag mig med frukosten på altantrappen. Ahh livskvalitet . 
Får gärna vara så här fram till hmm maj nästa år och sen het sommar och sen återgå till detta . 

Jag och och mamma och Stefan har varit på öppet hus på marbodal där Stefan jobbar. De firar 90 år och ikväll vankas det jubileumsfest för arbetare med respektive . 
Jag gar inte behövt käka alvedon nu på två dagar .. Gjort av med tre askar nu på lika många veckor pga lungembolin. 
Så skönt att slippa ta värktabletter och ikväll ska jag ta mig ett glas vin .. Ska ju vara blodförtunnande har jag hört hehe. 

Så får väl snart göra en djupdykning i garderoben och se om jag kan hitta nåt festligt att ha på mig ikväll . 

Dagsoutfiten ser ni på bilderna ovan. 
Trash metallic !? 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna J
2014-09-06 - 19:20:45

Vilken härlig outfit! Gillar skorna. Så himla skönt väder idag och nästan hela veckan som varit. Jag har njutit så mycket jag har kunnat och liksom förlängt sommaren med bla fika utomhus, bara ben och sandaler. Tids nog kommer hösten med allt vad det innebär. Hoppas du får en trevlig kväll och vin är bra till mycket har jag hört. :-)

Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: