GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Totally cräjzy

2014-09-08 | 23:06:43 | Egocentrerat&Vardagligt




Har ni sett nåt mer galet i blogosfären va? Tacos/tortillas en måndag ! 
Hehe. 

Jag gick upp vid 5 imorses och var på jobbet kl 6. 
Lite vanliga måndagsbestyr efter jobbet såsom städ och plock. 
Cykeltur med mamma och mot kvällen sjönk jag ned i ett varmt bubbelbad och lyssnade på musik och tände ljus, bland annat ett aromaterapiljus jag fick av mamma. Doftar ljuvligt. 
Kunde dock inte riktigt slappna av, kryp i benen, fortfarande öm i ryggen där blodpropparna satt.. Eller sitter.. Vet ju inte när de försvinner..  och grannen hade igång högljudda traktorer och maskiner utanför fönstret. 

Men god mat framför idol och nu har jag nyss kollat på mitt skämsprogram Paradise Hotel. 
Vill inte kolla men kan inte låta bli. 

En vanlig vardagsmåndag med vardagslyxiga inslag. 

Kommentera 1 st

Kommentarer
Carro
2014-09-09 - 08:42:53

Extra god mat och myspys en vardag är ju extra gott och myspysigt!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: